כותבת, מרצה, מדריכת הורים ומלווה בתהליכי התפתחות אישית. מכורה למילים ולתובנות. חובבת מסעות פנימיים. לא מוותרת על שנ"צ.

איך ללטף קיפוד מור אסאל

הרומן החדש

שכתבתי מחכה לכם!

לקריאת הפרקים הראשונים –

הקליקו כאן

האם אלוהים מתערב לנו בחיי האהבה?

פוסט ובו ידובר: על שירים רומנטיים, על האהוב המיועד לנו ועל נומרולוגיה קבלית

לשם שינוי, בואו נתחיל דווקא בשיר שכל פעם שורף לי את הלב: Into my arms. מכיוון שאנחנו בבלוג שלי, חובה להקשיב למילים (לא שיש פה הרבה מוסיקה, אבל בכל זאת).


אם יש שיר שגורם לי להפוך לשלולית קטנה על הרצפה מרוב קנאה, כמיהה ועונג, זה השיר הזה. בעלי לא שר לי שירים כאלה (מאז ומתמיד השתוקקתי נואשות למחוות רומנטיות גדולות מהחיים, ואז הלכתי והתאהבתי בגברים מסוקסים ורציונאליים שיחזיקו אותי רגע לפני שאני עפה).
אבל מעבר לזה, השיר הזה גם גורם לי לחשוב. האם אלוהים מתערב לנו בחיי האהבה? האם הוא באמת שולח לנו את האדם הנכון כמו טיל מונחה לחיים? האם יש מלאכים שדואגים שניפגש ומבטינו יצטלבו? האם, כמו שאומרת המסורת היהודית, יוצאת עוד בהריון בת קול שקובעת "בן פלוני לבת פלוני"?
השאלה הזאת אולי נשמעת תיאורטית, אבל עבור הרבה אנשים היא ממש לא. "תגידי, הוא זה שנועד בשבילי?" שואלות אותי רווקות שמתלבטות אם להמשיך להחזיק לב שבור בידיים רועדות. "אנחנו אמורים להישאר ביחד?" שואלות נשים נשואות מיליון שנה, שכבר נמאס להן להתרסק מול משברי הנישואים. "ואולי משהו – כלומר, מישהו – יותר טוב, מחכה לי ממש בפינה?"

נומרולוגיה והתאמה זוגית

שאלה טובה. לנומרולוגיה יש עליה תשובה מסוימת: כן, יש אנשים שנועדו לנו מלמעלה, שיימשכו לחיינו ואנו נימשך אליהם. אבל יש יותר מאדם אחד כזה. למעשה, בתוכנה שמוכתבת מתאריך הלידה שלנו כתוב בדיוק לאיזה אנשים נימשך, ומי אלה שיוכלו לספק את צרכינו טוב יותר מאחרים.
התשובה כתובה בפסגות שלנו – אותם ציוויים, "הוראות פעולה", שקיבלנו בגלגול הזה. לכל אחד מאיתנו פסגות שונות ולכן ציוויי עשייה שונים (למשל: ניהול, טיפול או הולדה של מספר ילדים מסוים) שכאשר נמלא אותם, הנשמה שלנו תרגיש מסופקת. לא תמיד קל לנו למלא את הציוויים: לפעמים תכונות האישיות שלנו לא בדיוק מתאימות לבצע אותם. אם למשל אנחנו במהותנו "מספר 2", שרק רוצים להיות מאחורי הקלעים, נתקשה מאד לבצע ציווי של ניהול, למשל.
אבל לא רק אנחנו יכולים לבצע את הציוויים הללו: גם בני הזוג שלנו יכולים. לפי נומרולוגיה קבלית, גבר שנכנס לחייה של אשה (ועוד יותר מרגע שהוא נכנס אליה באופן אינטימי יותר) מרגיש צורך למלא את צרכיה – כלומר, לבצע את מה שכתוב לה בפסגות. לכן, אם לאשה כתוב בפסגות "ניהול", והיא מתעקשת להיות מספר 2, הגבר שלה ירגיש צורך מיידי, בלתי מוסבר, ללכת לכיוון של ניהול.
מצדה השני של אותה משוואה, אשה שלא מממשת את כל מה שכתוב לה בפסגות, תרצה גבר שיעשה בשבילה את העבודה, ולכן תימשך למי שמבצע את פסגותיה. אם כתוב לה בפסגות "כוחות הביטחון" או "עסקים", היא תימשך לגבר שאלה עיסוקיו. (איך יודעים מה כתוב לנו בפסגות ולכן למי נימשך? זה כבר מסובך מדי לפוסט. כאן צריך ייעוץ נומרולוגי).
כאשר אנחנו נמצאים בתוך זוגיות שבה בן הזוג משלים עבורנו את הצרכים שלנו, אנחנו מרגישים מושלם. אנחנו מרגישים בגן עדן. ולא במקרה: הנשמה שלנו מרגישה שהיא במקום הנכון. לעומת זאת, אם אין השלמה כזו, אנחנו מרגישים חסר. קשה לנו לשים את האצבע על מה בדיוק, אבל משהו איננו. ואז מתחילים המשברים.

אז מה עושים?

עוד שאלה טובה (מצטערת, הפוסט היום מלא בשאלות כאלו). לפי נומרולוגיה קבלית, יש כמובן אפשרות לחתוך ולחפש את האדם שמשתלב בחיינו בדיוק. מכיוון שיש לנו רק ארבע פסגות, מן הסתם יש כמה כאלה מסתובבים באזור. מצד שני, טוענת נומרולוגיה קבלית, אפשר גם… למלא את הפסגות שלנו בעצמנו. פשוט ככה. גם אם זה הדבר שהכי מסובך לנו. הייעוד, בסופו של דבר, הוא שלנו. וגם אם קל יותר שמישהו אחר יעשה בשבילנו את העבודה, הרבה יותר מספק לעשות אותה בעצמנו. כשנמלא את החסכים שלנו בעצמנו, כל אדם יתאים לנו. ואז נוכל לחזור לבני הזוג שלנו נקיים מדרישות, מחסכים, מצרכים בלתי מסופקים – ומוכנים לאהבה.

דילוג לתוכן