כותבת, מרצה, מדריכת הורים ומלווה בתהליכי התפתחות אישית. מכורה למילים ולתובנות. חובבת מסעות פנימיים. לא מוותרת על שנ"צ.

איך ללטף קיפוד מור אסאל

הרומן החדש

שכתבתי מחכה לכם!

לקריאת הפרקים הראשונים –

הקליקו כאן

סונטה לשמלה ולנומרולוגיה קבלית

(המשך הפוסט הקודם, שנקטע מסיבות טכניות בלתי צפויות)

הבגדים שלנו הם, בין השאר, דרך להפגין מי אנחנו, או לפחות מי אנחנו רוצים להיות. לפי נומרולוגיה קבלית, ה"בגד" שאנחנו בוחרים ללבוש – כלומר, האישיות החיצונית שאנו בוחרים להציג – מתבטא במספר המתקבל מסיכום אותיות העיצורים בשם המלא שלנו. מספר זה הוא ה"פרסונה" הציבורית שלנו. למשל, אם סכום העיצורים הוא 6 – אנחנו בוחרים להציג את עצמנו כאנשי משפחה; אם הוא 2 – אנו מציגים עצמנו כדיפלומטים ורגישים, אם הוא 3 – כילדים נצחיים, מלאי ברק מחשבתי.
גם מספר יום הלידה שלנו אומר משהו על האופן שבו אנחנו נתפסים בחברה, אבל הוא מקיף יותר, ומאפיין את התנהגותנו בשגרה באופן כללי, ולא רק את מה שאנו בוחרים להציג.
לעומת זאת, מספרים אחרים מציגים את תכונות העומק שלנו: מספר החודש, למשל, מציג תכונות שנגלות לעין בתנאי לחץ. גם מספר אותיות האהו"י (בשם המלא שלנו) מדבר על תכונות שלא בהכרח אנחנו מצליחים להוציא מעצמנו, ויותר מבטא את סוג האדם שהיינו רוצים להיות.
ובכל זאת, תמונה נומרולוגית מלאה תתגלה רק כאשר ניקח בחשבון את המכלול: הנגלה והנסתר, המשי והג'ינס, השמלה והאוברול. תודה לאל, אנחנו גם וגם וגם, ובכל רגע נתון ביכולתנו לבחור מי נהיה… לפחות עד החלפת הבגדים הבאה.

דילוג לתוכן