כותבת, מרצה, מדריכת הורים ומלווה בתהליכי התפתחות אישית. מכורה למילים ולתובנות. חובבת מסעות פנימיים. לא מוותרת על שנ"צ.

איך ללטף קיפוד מור אסאל

הרומן החדש

שכתבתי מחכה לכם!

לקריאת הפרקים הראשונים –

הקליקו כאן

תקנון ותנאי שימוש באתר מור אסאל

מבוא

–  אתר מור אסאל הינו אתר הבית של מור אסאל  ע.מ 024370942 (להלן: "האתר") ומופעל ומתוחזק ע"י מור אסאל (להלן: מפעיל האתר)

–   התקנון מנוסח בלשון זכר, מטעמי נוחיות בלבד, אולם הוא מתייחס לבני שני המינים.

–  דין רוכש באתר כמי שקרא את הוראות תקנון זה ותנאי השימוש של האתר והסכים להם.

רישום באתר וביצוע הזמנה באתר

–  טרם ביצוע הזמנה באתר, יש לבצע רישום באתר, הדורש הזנת פרטים בסיסיים של המזמין. על המזמין למסור פרטים מהימנים ומדויקים.

–  כל המבצעים, ההנחות והקופונים המופיעים באתר הינם תקפים לרכישה באתר בלבד, ובהתאם למפורט באתר בלבד.

–  התשלום באתר ייעשה באמצעות כרטיס אשראי בלבד. כרטיסי האשראי המכובדים באתר הינם כרטיסי אשראי המונפקים בישראל, פרט לכרטיס אמריקן אקספרס. לא ניתן לרכוש באתר באמצעות שיקים, תווי קנייה, כרטיסי מתנה, תלושי שי, זיכויים וקופונים.

–  בסיום ביצוע ההזמנה באתר יישלח למזמין דואר אלקטרוני בדבר ביצוע העסקה. ביצוע העסקה מותנה באישור של חברת האשראי. רק אישור בדבר ביצוע העסקה שהתקבל בדואר האלקטרוני של המזמין, הכולל את פרטי ההזמנה הרלבנטיים, יהווה אישור על קליטת ההזמנה. הרישום במחשבי מפעיל האתר יהווה ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

 – האתר מציג מגוון פריטים. הצגת פריט באתר אין משמעה כי הפריט מצוי במלאי וכי ניתן לספקו. במידה ולאחר ביצוע ההזמנה התברר כי הפריט אזל במלאי וכי לא ניתן לספקו, יישלח למזמין דואר אלקטרוני המודיע על ביטול ההזמנה ללא חיוב.

בעת ביצוע ההזמנה יועבר המזמין לאתר מאובטח שם יתבקש להשאיר את הפרטים הבאים: שם מלא, כתובת, כתובת אינטרנט, תעודת זהות ופרטי כרטיס אשראי ופרטים נוספים. החברה לא תעביר את פרטי כרטיס האשראי לצד ג..

– ביצוע פעולות באמצעות האתר (לרבות: הזמנת מוצרים או שירותים וביטולם, ביצוע תשלומים, עדכון אמצעי תשלום וכיו"ב ) מותנה בהיותך בגיר (מעל גיל 18) וכן בהיותך כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות.

תנאי אספקה ודמי משלוח

–   מחירי הפריטים באתר אינם כוללים דמי משלוח.

– המוצרים ישלחו לכתובת אותה מסר המזמין.

על המזמין לכתוב את הכתובת המדויקת (כולל מספר דירה, קומה, ישוב), וכן לכלול הערות מיוחדות עבור חברת המשלוחים.

משלוח עם שליח יגיע תוך 7 ימי עבודה. משלוח בדואר יגיע בתוך 21 יום.

האתר אינו אחראי לעיכובים שייגרמו ע”י חברת המשלוחים ורשות הדואר ו/או לאירועים שאינם בשליטתו.

במידה והמשלוח אבד בדואר, יתבצע משלוח נוסף תוך 14 ימי עסקים, בתנאי המשלוח המקוריים (כמפורט לעיל), בהתאם לזמינות המוצר במלאי באותה עת. במידה ובעת ביצוע ההזמנה החוזרת התברר כי הפריט אזל במלאי וכי לא ניתן לספקו, יישלח ללקוח דואר אלקטרוני המודיע על ביטול ההזמנה ללא חיוב.

ביטול עסקה דרך האתר

–  ביטול עסקה על ידי הלקוח דרך האתר ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר ביניהם.

הודעה על ביטול עסקה תימסר לחברה באחת מהדרכים הבאות:

– בדואר אלקטרוני:   morasael@gmail.com‬

– בדואר רשום: לכתובת – מור אסאל, דולב 29 מצפה הילה מיקוד: 24953

– בעת ביטול עסקה עקב פגם במוצר, עקב אי התאמה בין המוצר שסופק לבין המוצר שהוזמן, או עקב אי אספקת המוצר במועד שנקבע, כספו של הלקוח יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, ולא ייגבו דמי ביטול מהלקוח. המוצר יוחזר לחברה על חשבונה.

 – בעת ביטול עסקה שלא מהטעמים המנויים בסעיף לעיל, כספו של הלקוח יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול.

תנאים כלליים

–  מפעיל האתר לא ישא בכל אחריות לפעילות בלתי חוקית שתעשה על ידי גולשים באתר במהלך המכירות בו או בגין כל גורם אחר שאינו בשליטתו המלאה.

–  מפעיל האתר עושה ויעשה כל מאמץ לשמור על תקינות פעילותו של האתר, אך לא מתחייב שהשירות בו לא יופרע עקב תקלות בחומרה, תוכנה או בקווי התקשורת.

 – מחירי המוצרים באתר, דמי המשלוח, תנאי האספקה ומספר התשלומים האפשריים נתונים לשיקול דעתו הבלעדי של מפעיל האתר, אשר יהיה רשאי לשנותם מעת לעת וללא הודעה מוקדמת.

העלאת תכני גולשים לאתר

–  אין לפרסם תכנים בעלי אופי מיני בוטה, מאיימים, גזעניים, מוציאי לשון הרע, פוגעים בפרטיות, פוגעים ברגשות הציבור, וכן תכנים אשר יש בהם כדי להוות הפרה כלשהי של החוק.

–  מפעיל האתר רשאי למנוע פרסום תכנים אשר מפרים את התנאים הנ"ל ו/או עלולים לפגוע באתר ו/או בצד שלישי כלשהו, וכן מפעיל האתר רשאי למחוק תכנים כאלו בכל עת.

אבטחת מידע ופרטיות

–  מפעיל האתר מקפיד לנהל את האתר בזהירות, מיומנות, ובאופן מבוקר, ונוקט באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע שהעביר הלקוח.

פרטי הלקוח המוזנים באתר מוצפנים בטכנולוגיית SSL. 

מפעיל האתר מתחייב לא לעשות שימוש בפרטי המזמינים הרשומים באתר, אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע ההזמנות.

במקרים שאינם בשליטת מפעיל האתר ו/או בשל אירועים הנובעים מכוח עליון, מפעיל האתר לא יהיה אחראי לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם למזמין או למי מטעמו, אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.

קניין רוחני

– מלוא זכויות היוצרים, סימני המסחר והקניין הרוחני באתר, לרבות בתכני האתר, בעיצוב האתר, ובכל תוכנה, יישום, קוד מחשב, קובץ גרפי, תמונה, טקסט וכל חומר אחר הכלול באתר, הינם בבעלות מפעיל האתר בלבד. אין להעתיק, לצלם, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי אחד מאלו.

סמכויות שיפוט

–  כל סכסוך משפטי יידון בבית משפט בישראל בלבד, במחוז ת"א, על פי הדין הישראלי בלבד.

דילוג לתוכן